banner

Poradna

  • Jak vybrat kolo

Potřebujete poradit ?

+420 721 635 512
+420 604 189 263

Kamenná prodejna

ul. Slezská 1
735 81 Starý Bohumín,
Česká republika

 

Provozní doba: letní období

PONDĚLÍ 9 - 17  
ÚTERÝ 9 - 17  
STŘEDA 9 - 17  
ČTVRTEK 9 - 17  
PÁTEK 9 - 17  
SOBOTA 9 - 12  
 
ZIMNÍ OBDOBÍ:
 
PONDĚLÍ            10        -      16
 
ÚTERÝ                10        -      16
 
STŘEDA              10        -      16
 
ČTVRTEK            10       -      16
 
PÁTEK                 10        -      16
 
 

Mapa

mapa

Reklamační řád

 

Kontrola zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod ) o nepřevzetí zásilky. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána

Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.cyklokolik.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele: Kolesár Radek – Kolík, Slezská 1, Bohumín, 735 81.

Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci:

  • zboží bez předložení dokladu o koupi
  • zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, blesk a podobně
  • zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
  • zboží mechanicky poškozené
  • zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem

Na koho se obrátit?

Pokud potřebujete poradit s reklamací, případně se zeptat na stav a jakékoliv další informace, kontaktní osobou je 

  • Kolesár Radek  tel. 604 189 263

Jak uplatnit reklamaci?

V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci uvedená v bodě 3, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu. V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu. V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu uvedenou v bodě 2 společně s průvodním dopisem s popisem vady. My uplatníme reklamaci u našeho dodavatele.

Náležitosti potřebné k reklamaci

  • reklamované zboží zabalte a přiložte kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno
  • přiložte vyplněný reklamační protokol
  • vše zašlete na adresu uvedenou v bodě 2. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.

Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

 



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

makermakermakermakermaker

Při nákupu zboží od 4.000 Kč po české republice, máte u nás dopravu zdarma. Využijte toho!

Novinky emailem , chcete dostavat novinky emailem?
Individuální stavba kola podle přání zákazníka
 
 dfsdfsdsdf